*ســـکوت شـــب*

اشعار زیبا

*ســـکوت شـــب*

اشعار زیبا

یک...دو...سه...

...یک... 

دو... 

سه... 

چندین وچند 

...هرچقدر میشمارم خوابم نمیره 

من این ستاره های خیالی را 

که از سقف اتاقم 

تا بینهایت خاطرات تو جاری است 

.... 

یــــادش بخـــــــــیر!!! 

وقتی بودی نیازی به شمردن ستاره ها نبود 

اصلا یادم نیست 

ستاره ای بود یا نبود 

هرچه بود شیرین بود 

حتی بی خوابی بدون شمردن ســـتـــــاره هــــا.... 

خدا نگهدار

نگو خدانگهدار، لحظه هارو نگهدار 

تو لحظه ها تبدار،یه خواب نیمه بیدار 

تو مرگ بی صدامو رقم زدی دوباره 

نگو برای موندن نمونده هیچ ستاره

نگو که می شه بی تو نفس نفس صدا شد 

بیا که بغض شعرم به دست تو رها شد

بیا که با حضورت ، سکوت من تمومه

نگو  برای  چشمات  نگاه  من  حرومه 

بیا که قلب تنهام یه عمره بی تو خسته است 

یه عمره بی تو تشنه،یه عمره دل شکسته است

نگو خدا نگهداربه من که یک غریبم

به من که یک ستاره ام،نمی شه شب نصیبم  

 بذار برهنه باشه شبا جاده بی تو

تاانتهای بارون،پای پیاده بی تو   

 

نظرات 1 + ارسال نظر
دریا سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ق.ظ

خیلی قشنگ بود عزیزم

متشکککــــــــر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد