*ســـکوت شـــب*

اشعار زیبا

*ســـکوت شـــب*

اشعار زیبا

دلتنگــ...

                        

خداونــــدا...

از بچگی به من آموختند همه را دوست بدارم

حالا که بزرگ شده ام

و کسی را دوست می دارم

می گویند: 

فراموشش کن... 

"دکتر علی شریعتی"





تو سکوت شب تنها شدم..

اسیر قفس غم ها شدم..

امشب هم باز بی تو گذشت..

باز منتظر فردا شدم..     

 


تـــــو کیستـــــ...ی کهــ.. من اینگــونهــ... بی تـــو بیتـــــابمـــ.....؟؟؟

تو کیستی، که من اینگونه بی تو بی تابم؟

شب از هجوم خیالت نمی برد خوابم.

تو چیستی، که من از موج هر تبسم تو

بسان قایق، سرگشته، روی گردابم!

تو در کدام سحر، بر کدام اسب سپید؟

تو را کدام خدا؟

تو از کدام جهان؟

تو در کدام کرانه، تو از کدام صدف؟

تو در کدام چمن، همره کدام نسیم؟

تو از کدام سبو؟

من از کجا سر راه تو آمدم ناگاه!

چه کرد با دل من آن نگاه شیرین، آه!

مدام پیش نگاهی، مدام پیش نگاه!

کدام نشاه دویده است از تو در تن من؟

که ذره های وجودم تو را که می بینند،

به رقص می آیند،

سرود میخوانند!

چه آرزوی محالی است زیستن با تو

مرا همین بگذارند یک سخن با تو:

به من بگو که مرا از دهان شیر بگیر!

به من بگو که برو در دهان شیر بمیر!

بگو برو جگر کوه قاف را بشکاف!

ستاره ها را از آسمان بیار به زیر؟

ترا به هر چه تو گویی، به دوستی سوگند

هر آنچه خواهی از من بخواه، صبر مخواه.

که صبر، راه درازی به مرگ پیوسته ست!

تو آرزوی بلندی و، دست من کوتاه

تو دوردست امیدی و پای من خسته ست.

همه وجود تو مهر است و جان من محروم

چراغ چشم تو سبزست و راه من بسته است.


”فریدون مشیری”


خدایـــــــــــا من چیزی نمیبینم...

آینده پنهــــــــان است ولی من آســــــــوده ام..

چون "تــــو" را میبینم و "تــو " همـــــه چیــــز را...


نظرات 2 + ارسال نظر
nafasbas سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:03 ب.ظ http://sheytonakmikhorezamin.mihanblog.com/

very nice
khayli zabast veblogeton
va matalebeton:x

علی دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:04 ب.ظ

واقعا نمیدونم چی بگم.از خوشحالی سرمو بکوبم تو دیوار یا برم تو کوچه داد بزنم که من عاشقم.
دوستت دارم به اندازه ی قلبم درسته کوچیکه اما قلب یه انسان همه ی چیز او هست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد